خانه » یادگیری ماشین: تغییر صنعت زیبایی

یادگیری ماشین: تغییر صنعت زیبایی

یادگیری ماشین می تواند از چندین طریق به صنعت زیبایی کمک کند ، برای مثال در زمینه آماری برای جذابیت و کمک به مردم برای توسعه محصولاتی که نیازهای خاص مشتریان را برطرف می کند ، جذاب تر به نظر برسد.
هسته اصلی فناوری آینده ، بدون شک ، بینایی ماشین و یادگیری ماشینی است .بخشی از هوش مصنوعی که به تئوری و فناوری ساخت سیستم های مصنوعی می پردازد که از تصاویر یا داده های چند بعدی به دست می آیند و پردازش های بعدی آن را انجام می دهد. انتظار می رود در صنعت زیبایی ، بینایی ماشین به شناسایی ویژگی های صورت ، تجزیه و تحلیل داده های به دست آمده و پیش بینی یا نتیجه گیری در مورد ظاهر کمک کند.

 

از یک طرف ، توانایی بینایی ماشین مبتنی بر هوش مصنوعی در تجزیه و تحلیل درست از چهره انسان برای انجام آزمایش فوق العاده مفید است و ممکن است به کاربران نهایی کمک کند محصولات و تکنیک هایی را که مناسب برای آنها باشد انتخاب کنند. در گذشته ، تقریباً غیرممکن بود که بدانیم چگونه سایه چشم جدید یا کرم صورت بدون اینکه به صورت فیزیکی بر روی پوست قرار گیرد ، روی پوست ظاهر خواهد شد. در حال حاضر ،بسیاری از دانشمندان داده بر روی سیستم های هوش مصنوعی کار می کنند که می توانند چهره انسان را درک کنند.

از طرف دیگر ، هوش مصنوعی می تواند به کشف فرمول های جدید کمک کند. از داده ها همیشه برای ایجاد محصولات بهتر و بهینه سازی فرمول ها استفاده شده است. به طور سنتی ، یک عطر قبل از عرضه شدن  مورد آزمایش ، بررسی و مقایسه قرار می گیرد. در حال حاضر می توان از داده ها برای بهینه سازی نسبت عطرهای خاص  استفاده کرد. به طور مشابه ، تجزیه و تحلیل داده ها به لوازم آرایشی بهتر منجر می شود. 

 

حال اجازه دهید نگاهی بیندازیم که مشاغل چگونه این ایده ها را در محصولات خود گنجانیده اند.
اولین و بارزترین رویکرد استفاده از داده های بزرگ برای استفاده دز محصولات زیبایی، از دیدگاه آماری است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *